Köszöntő

Kedves Olvasóm!

Nagy szeretettel köszöntelek oldalamon. Már régen tervezem, hogy elkezdem a sütős - főzős blogot, de mindig volt valami, ami miatt nem tettem meg.....de most gyermekeim "segítségével"végre elkezdem.

A konyhai ténykedés nem fáradtság számomra, hanem igazi kikapcsolódás. Szívesen kísérletezek az új ízekkel, de a magyaros, házias ételek állnak a igazán közel a szívemhez.

Remélem tetszeni fognak a receptek, amelyek közül jó néhány igazi "családi kincs". Igyekszem minél több receptet közzétenni, hogy sokan találjatok kedvetekre süti-főzni valót.

Jó nézelődést kívánok!

Gizus :)

2016. december 4., vasárnap

Csodapecsenye

Néhány éve az interneten találtam rá erre a receptre, és azonnal felkeltette az érdeklődésemet. A sör - tej - paradicsomlé - olaj keverékében sütl hús ötlete egy kicsit bizar volt számomra, de a kíváncsiságom felülmúlta a csodálkozásomat. És nem bántam meg, hogy elkészítettem, mert valóban csodafinom étel kerekedett ki belőle. Több szempontból is csodás ez a hús, elsősorban csoda, hogy milyen gyorsan elkészül, másodsorban csodásan omlós, harmadsorban csodásan finom. Annyit dicsértem ezt az ételt, hogy biztosan felkeltettem az érdeklődéseteket :).

 



 
Hozzávalók:
8 szelet karaj
1 dl étolaj
1 dl sör
1 dl paradicsomlé
0,5 dl tej
bors
2 mokkáskanál ételízesítő
reszelt sajt
 
 
 A húst kissé megklopfoljuk, sózzuk és borsozzuk. Az olajat, a sört, a tejet, a paradicsomlét és az ételízesítőt összekeverünk, majd a tepsibe helyezett hússzeletekre öntjük. A tepsit alufóliával lefedjük és 160 fokos sütőben kb. 1 órán keresztül sütjük, ekkor levesszük róla a fóliát és megszórjuk reszelt sajttal. Visszatesszük a sütőbe, annyi időre, hogy jól megolvadjon rajta a sajt.
 
 
Krumplipürével vagy párolt rizzsel tálaljuk.
Az étel előkészítése kb. 10 percet vesz igénybe, a többi már a sütő dolga.
Remélem nektek is ízlik majd!
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése