Köszöntő

Kedves Olvasóm!

Nagy szeretettel köszöntelek oldalamon. Már régen tervezem, hogy elkezdem a sütős - főzős blogot, de mindig volt valami, ami miatt nem tettem meg.....de most gyermekeim "segítségével"végre elkezdem.

A konyhai ténykedés nem fáradtság számomra, hanem igazi kikapcsolódás. Szívesen kísérletezek az új ízekkel, de a magyaros, házias ételek állnak a igazán közel a szívemhez.

Remélem tetszeni fognak a receptek, amelyek közül jó néhány igazi "családi kincs". Igyekszem minél több receptet közzétenni, hogy sokan találjatok kedvetekre süti-főzni valót.

Jó nézelődést kívánok!

Gizus :)

2020. július 29., szerda

Cukkinis csirkemell saslik rántva

A rántott cukkinit szeretem, a rántott csirkemellet szeretem, gondoltam, akkor nagyon valószínű, hogy a kettő kombinációját is szeretni fogom. És tényleg szerettem. Az ötletet a tv-ben láttam, ott almával készítették a rántott saslikot. Szeretem a gyümölcs és hús kombinációját, de mivel most sok cukkini terem, inkább azzal készítettem. Nagyon jól sikerült, a családban mindenkinek nagyon ízlett. Amint eljön a finom ropogós alma szezonja, azzal is ki fogom próbálni.
Nagyon finom, és nem a megszokott rántott cukkini és hús, pedig mégis csak az. Semmi extra ízesítés, csak a só, hogy érvényesüljön a cukkini és a hús íze. Remélem nektek is ízlik majd.


Mutatós finomság, és az elkészítése a látszat ellenére nagyon egyszerű, a receptet inkább ötletnek szánom, ezért nem is írok pontos arányokat. 


Hozzávalók:
1 nagyobb csirkemellfilé
1 kisebb cukkini
liszt
tojás
zsemlemorzsa
a sütéshez étolaj


A csirkemellet vastagabb szeletekre, majd nagyobb kockákra vágjuk és besózzuk. A cukkinit ujjnyi vastag karikákra vágjuk.
A húst és a cukkinit váltakozva felhúzzuk a nyársra, majd a szokott módon lisztbe, tojásba, majd zsemlemorzsába forgatjuk, és forró olajban, megsütjük.


Ha nagyobb a cukkini, felezhetjük, vagy negyedelhetjük a karikákat. 
Sütéskor vigyázzunk, ha túl forró az olaj, nem sülnek át a saslikok, tehát, legyen forró az olaj, de sütés közben mérsékeljük a lángot.


Jó étvágyat kívánok hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése