Köszöntő

Kedves Olvasóm!

Nagy szeretettel köszöntelek oldalamon. Már régen tervezem, hogy elkezdem a sütős - főzős blogot, de mindig volt valami, ami miatt nem tettem meg.....de most gyermekeim "segítségével"végre elkezdem.

A konyhai ténykedés nem fáradtság számomra, hanem igazi kikapcsolódás. Szívesen kísérletezek az új ízekkel, de a magyaros, házias ételek állnak a igazán közel a szívemhez.

Remélem tetszeni fognak a receptek, amelyek közül jó néhány igazi "családi kincs". Igyekszem minél több receptet közzétenni, hogy sokan találjatok kedvetekre süti-főzni valót.

Jó nézelődést kívánok!

Gizus :)

2019. február 22., péntek

Baconba tekert paprikás tarja

Néhány hete készítettem ezt a rakott tarját. Akkor nem írtam le a receptet, mert úgy emlékeztem, hogy ez már szerepel a blogon. Aztán megbizonyosodtam, hogy még nem került fel, ezért most úgy látom itt az ideje, hogy ezt megtegyem. Bátran merem ajánlani, mert nagyon finom, és az elkészítése is egyszerű. Szeretem az ilyen ételeket, mert nincs velük sok pepecselés, ugyanakkor  nagyon finomak és laktatóak. Csak összerakjuk, fűszerezzük, aztán átadjuk a terepet a sütőnek.
A receptre egy gasztromagazinban találtam rá, és első ránézésre nagyon tetszett. És a megérzésem nem csalt, és egy finom, laktató étellel gazdagodott a recepttáram. Talán néhányan el is készítitek a hétvégén. Csak buzdítani tudlak erre titeket. Vasárnapi ebédnek, vagy vendégvárónak is kiváló.  Bízom benne, hogy nektek is tetszik majd, és ugyan úgy meg lesztek elégedve vele, ahogy én.


Hozzávalók:
8 szelet tarja
8-10 szelet bacon
1 nagy kaliforniai vagy kápiapaprika
50 dkg krumpli
bors
őrölt kömény
2 gerezd fokhagyma
sertészsír


A húst ujjnyi vastag szeletekre vágjuk, fűszerezzük sóval, borssal, köménnyel és fokhagymával. Minden szeletet betekerünk 1-1 szelet baconba. A paprikát karikára vágjuk és a bacon alá dugdosunk 1-2 karikát. 
A tepsit vastagon kikenjük zsírral, és beletesszük a karikára vágott krumplit. Ízesítjük sóval, borssal, zúzott fokhagymával és köménnyel. A baconba tekert húsokat a krumpli tetejére tesszük. Letakarjuk alufóliával és 180 fokra előmelegített sütőbe, puhára pároljuk. Ha már puha a hús is, és a krumpli is, levesszük róla a fóliát és kicsit rápirítunk. 


Nagyon jó étvágyat kívánok hozzá!


2 megjegyzés:

  1. Jo napot.Ez tenyleg egy szuper etel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Valóban nagyon finom, laktató és még jól is néz ki :).

      Törlés